بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد

ساخت وبلاگ

دانلود پرسش نامه بیمه عمر

اولین گام در خرید بیمه عمر ، تکمیل پرسش نامه آن می باشد . علاقمندان جهت استفاده از مزایای بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد می بایست فرم های فوق را پس از دانلود ، پرینت نموده و با اطلاعات کامل و صحیح تکمیل نمایند .


 

دانلود اختیار نامه بیمه عمر
در صورتی که قصد داشته باشید مبلغی را به عنوان سرمایه اولیه در بیمه نامه عمر و تامین آتیه خود منظور فرمایید ، می بایست علاوه بر تکمیل پرسش نامه ، اختیار نامه فوق را نیز تکمیل نموده و به همراه پرسش نامه ارائه دهید .

 

خواهشمند است پس از دانلود و پر نمودن فرم ها ، آنها را از طريق فكس يا ايميل برايمان ارسال فرماييد.

تلفكس :  02177493772

 

 
بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد...
ما را در سایت بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاسارگاد pasargad1 بازدید : 392 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت: 21:07

 پوشش تکمیلی بیمه آتش سوزی ، صاعقه و انفجار منزل مسکونی

بیمه پاسارگاد بنابر پرسشنامه و پیشنهاد تکمیل شده توسط بیمه گذار و بر اساس قانون و مقررات بیمه در ایران و شرایط عمومی بیمه آتش سوزی موافقت می نماید چنانچه منزل مسکونی تعیین شده از سوی بیمه گذار در طول مدت بیمه نامه به علت وقوع آتش سوزی ، صاعقه و انفجار دچار حادثه شود ، خسارت وارده را حداکثر تا مبلغ بیمه تحت پوشش در بیمه نامه طبق پیوست شماره یک بیمه عمر و تامین آتیه پرداخت نماید .

ماده 1- تعریف :
1-1- آتش : منظور از آتش عبارت است از ترکیب هر ماده با اکسیژن به شرط آن که با شعله همراه باشد .
2-1- صاعقه : صاعقه عبارت است از تخلیه بار الکتریکی بین دو ابر یا بین ابر و زمین که بر اثر القای دو بار مخالف به وجود می آید .
3-1- انفجار : انفجار به مفهوم هر نوع آزاد شدن ناگهانی انرژی حاصل از انبساط گاز و یا بخار است .

ماده 2- خطرات بیمه شده :
تأمین بیمه گر با رعایت استثنائات و محدودیت های مندرج در شرایط عمومی شامل خطرات موضوع ماده 1 می باشد .

ماده 3- مورد بیمه :
ساختمان منزل مسکونی و اثاثیه آن است . طبق آدرس مندرج در پیوست شماره 2 (شرح تعهدات) بیمه نامه عمر و تامین آتیه که متعلق به بیمه گذار و یا در تصرف وی در محل مورد بیمه بوده و بیمه گذار دارای نفع بیمه ای در زمان صدور بیمه نامه و زمان حادثه باشد .

ماده 4- خسارت و هزینه های قابل تامین :
خسارات ذیل جزو تعهدات بیمه گر محسوب می شود :
1-4- خسارت مستقیم ناشی از آتش ، صاعقه و انفجار .
2-4- خسارت و هزینه ناشی از اقدامات لازم که به منظور جلوگیری از توسعه خسارت صورت می گیرد .
3-4- خسارت و هزینه ناشی از نقل مکان ضروری مورد بیمه به منظور نجات آن از خطرات بیمه شده .
تبصره - سرمایه بیمه در صورت وقوع خسارت ، به میزان خسارت تقلیل می یابد . لیکن بیمه گذار می تواند با پرداخت حق بیمه اضافی سرمایه بیمه را افزایش دهد .

ماده 5- استثنائات :
موارد زیر تحت پوشش نخواهد بود :
1-5- مسکوکات ، پول ، اوراق بهادار ، اسناد ، فلزات قیمتی به هر شکل ، جواهرات و مروارید ، سنگ های قیمتی سوار نشده ، هرگونه اسناد و نسخ خطی تحت این بیمه نامه پوشش ندارد .
2-5- جنگ ، جنگ داخلی ، آشوب و بلوا ، اعتصاب ، قیام ، انقلاب ، کودتا ، اغتشاشات داخلی و یا اقدامات احتیاطی مقامات نظامی و انتظامی .
3-5- زمین لرزه ، آتش فشان ، ریزش زمین ، سیل ، طغیان رودخانه ها ، حریق تحت الارضی و یا آفات سماوی .
4-5- انفجار مواد منفجره مانند دینامیت ، تی- ان-تی و باروت و فعل و انفعالات هسته ای .
5-5- خسارت وارده به مورد بیمه در محدوده آتش کنترل شده تحت پوشش این بیمه نامه نخواهد بود .
تبصره - پوشش زلزله و آتش فشان با موافقت کتبی بیمه گر و پرداخت حق بیمه اضافی قابل بیمه شدن است . در صورت خرید این پوشش فرانشیز خسارت ناشی از زلزله و آتشفشان یک درصد مبلغ بیمه شده خواهد بود .

ماده 6- متوقف شدن بیمه تکمیلی :
پوشش تکمیلی بیمه آتش سوزی در موارد ذیل خود به خود فسخ شده و دیگر اعتباری نخواهد داشت :
1-6- در صورت فسخ و یا بازخرید بیمه نامه .
2-6- در صورت تعلیق و مخفف شدن بیمه نامه اصلی .
3-6- برقراری مجدد پوشش های تکمیلی تابع بیمه نامه اصلی بیمه عمر و تأمین آتیه خواهد بود .

ماده 7- بیمه مضاعف :
اگر تمام یا قسمتی از اموال بیمه شده موضوع این بیمه نامه به موجب قراداد دیگری و برای همان خطر و مدت ، نزد بیمه گر دیگری بیمه شود ؛ بیمه گذار ملزم است مراتب را بدون تاخیر و با ذکر نام بیمه گر جدید و مبلغ بیمه شده به اطلاع بیمه گر برساند . در صورت وقوع حادثه مسئولیت بیمه گر به تناسب مبلغی که خود بیمه کرده با مجموع مبالغ بیمه شده می باشد .

ماده 8- وظایف بیمه گذار در صورت وقوع حادثه :
1-8- برای جلوگیری از توسعه خسارت در موقع یا بعد از وقوع حادثه ، کلیه اقدامات لازم به عمل آورد .
2-8- بدون اجازه بیمه گر در مورد بیمه تغییراتی ندهد که تعیین علت حادثه یا ارزیابی خسارت را دچار مشکل نماید . مگر آنکه تغییرات در جهت تقلیل خسارت و یا رعایت منافع عمومی ضروری باشد .
3-8- حداکثر ظرف پنج روز از زمان اطلاع وقوع حادثه ، بیمه گر را مطلع نماید . برای اعلام وقوع حادثه به نزدیکترین شعبه بیمه پاسارگاد مراجعه فرمایید .
4-8- حداکثر ظرف ده روز از زمان اطلاع وقوع حادثه ، بایستی کیفیت حادثه ، فهرست اشیای نجات داده شده ، محل جدید آنها و مبلغ تقریبی خسارت را برای بیمه گر ارسال دارد .
5-8- ضمن همه گونه همکاری که بیمه گر برای تعیین حدود تعهدات خود بدان نیاز دارد حداکثر تا 15 روز بعد از اطلاع از وقوع حادثه فهرست اموال موجود در روز حادثه ، فهرست اموال از بین رفته و آسیب دیده و در صورت درخواست بیمه گر بهای آنها را بلافاصله قبل از تاریخ حادثه در اختیار بیمه گر قرار دهد .

ماده 9- اصل قائم مقامی :
کلیه حقوق بیمه گذار علیه اشخاص ثالث به لحاظ تقصیر یا مسئولیت اشخاص مذکور در ایجاد حادثه تا میزان خسارت پرداخت شده توسط بیمه گر ، به شخص اخیر منتقل می گردد .

توجه (ماده 10 قانون بیمه) :
- در صورتی که مالی به کمتر از قیمت واقعی بیمه شده باشد ، بیمه گر فقط به تناسب مبلغی که بیمه کرده است با قیمت واقعی مال مسئول خسارت خواهد بود .

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد...
ما را در سایت بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاسارگاد pasargad1 بازدید : 319 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت: 20:47

 پوشش تکمیلی بیماری های خاص

بیمه پاسارگاد بنابر پرسشنامه و پیشنهاد تکمیل شده توسط بیمه گذار و بر اساس قانون و مقررات بیمه در ایران موافقت می نماید چنانچه بیمه شده در طول مدت بیمه نامه به هر یک از بیماری های مندرج در ماده دو (بندهای 1 تا 5) مبتلا گردد ، معادل سرمایه بیمه تحت پوشش در بیمه نامه را طبق پیوست شماره یک بیمه نامه عمر و تامین آتیه پرداخت نماید .

ماده 1- تعریف :
بیماری های تحت پوشش این الحاقیه عبارت است از هرگونه عارضه جسمی و یا اختلال در اعمال طبیعی اعضا و جهاز مختلف بدن که ناشی از بروز سرطان ، سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلبی (کرونر) و پیوند اعضای اصلی بدن بر طبق تشخیص پزشک معتمد شرکت باشد . این الحاقیه ابتلای بیمه شده به بیماری های مندرج در این ماده را پوشش می دهد مشروط بر اینکه :
1-1- ابتلای بیمه شده به این بیماری ها قبل از سن 60 سالگی باشد .
2-1- ابتلای بیمه شده به این بیماری ها سه ماه پس از تاریخ شروع این الحاقیه باشد .

ماده 2- بیماری های تحت پوشش :
1-2- سرطان (cancer) : عبارت است از بیماری هایی که به وسیله حضور یک تومور بدخیم نشان داده شده و با رشد و انتشار غیر قابل کنترل سلول های بدخیم و تهاجم بافتی مشخص می شود . اصطلاح سرطان (cancer) همچنین لوسمی (انواع سرطان خون) و بیماری های بدخیم سیستم لنفاتیک همانند بیماری های هوجکین (Hodgkin) را نیز شامل می شود . هرگونه سرطان در جای غیرمهاجم (in situ) و کلیه سرطان های پوست به استثنای ملانوم بدخیم از تعریف فوق مستثنی هستند .
2-2- سکته قلبی (Myocardial Infarction) : عبارت است از ، از بین رفتن بخشی از اعضای قلب در نتیجه خون رسانی ناکافی ، این تشخیص بر اساس یافته های زیر صورت می گیرد : وجود تاریخچه ای از درد سینه ای ، تغییرات جدید در نوار قلب (E.C.G) ، افزایش آنزیم های قلبی
3-2- سکته مغزی (Stroke) : عبارت است از هر واقعه عروقی مغز که باعث نتایج و عوارض عصبی (نورولوژیک) به مدت بیش از 24 ساعت شود و شامل انفارکتوس مغزی ، خونریزی و آمبولی از یک منبع خارجی مغز باشد و شواهد نقایص عصبی به مدت حداقل سه ماه موجود باشد .
4-2- جراحی عروق قلب (Coronary Artery Surgery) : عبارت است از انجام عمل جراحی قلب باز به وسیله گرافت عروق کرونر (cabg) برای ترمیم 2 یا بیشتر از عروق قلبی که تنگ و یا مسدود شده باشند . لزوم انجام عمل جراحی باید به مسیله آنژیوگرافی عروق کرونر تایید شده باشد . آنژیوپلاستی یا هر نوع اقدام دیگری که از طریق روش های داخل عروقی انجام می گیرد از تعریف فوق مستثنی است .
5-2- پیوند اعضای اصلی بدن (Main – Organ - Graft) : عبارت است از دریافت عضو از طریق پیوند یکی از اعضای قلب ، ریه ، کبد ، کلیه و مغز استخوان

ماده 3- استثنائات :
موارد زیر تحت پوشش این الحاقیه نخواهد بود :
1-3- در صورتی که سن بیمه شده هنگام ابتلا به بیماری های فوق بیش از 60 سال باشد ، در چنین صورتی حق بیمه پرداختی بیمه شده بابت مدت مازاد 60 سالگی در صورت دریافت ، برگشت داده می شود .
2-3- مبتلا شدن به بیماری های مندرج در ماده 2 در اثر اعتیاد به مشروبات الکلی یا مواد مخدر .
3-3- ابتلا به بیماری ایدز و هر نوع بیماری دیگر به استثنای موارد مندرج در ماده 2 (بندهای 1 تا 5)

ماده 4- متوقف شدن بیمه تکمیلی :
پوشش های تکمیلی بیماری های خاص در موارد ذیل خود به خود فسخ شده و دیگر اعتباری نخواهد داشت :
1-4- در صورت فسخ و یا باز خرید بیمه نامه .
2-4- در صورت تعلیق و مخفف شدن بیمه نامه اصلی .
3-4- برقراری مجدد پوشش های تکمیلی تابع بیمه نامه اصلی بیمه عمر و تامین آتیه خواهد بود .

ماده 5- وظایف بیمه گذار :
1-4- حداکثر ظرف مدت 30 روز از ابتلای بیمه شده به بیماری های فوق ، مراتب را به بیمه گر اعلام دارد .
2-4- حسب مورد مستندات پرونده بالینی و نظر پزشک معالج بیمه شده و مدارک مورد تقاضای بیمه گر را در اختیار وی قرار دهد .

ماده 6- کتمان حقایق
در صورتی که ثابت شود بیمه شده در شروع قرارداد بیمه مبتلا به یکی از بیماری های مندرج در ماده 2 بوده است ، بیمه گر تعهدی در جبران خسارت وارده نخواهد داشت .

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد...
ما را در سایت بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاسارگاد pasargad1 بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت: 20:46

 پوشش تکمیلی بیمه فوت ، نقص عضو و از کار افتادگی جزیی ، کلی و دائم و هزینه پزشکی در اثر حادثه

بیمه پاسارگاد بنابر پرسشنامه و پیشنهاد تکمیل شده توسط بیمه گذار و براساس قانون و مقررات بیمه در ایران و طبق شرایط عمومی بیمه حوادث شخصی موافقت می نماید درصورت فوت بیمه شده ، نقص عضو و از کارافتادگی جزیی ، کلی و دائم بیمه شده و پرداخت هزینه های پزشکی بیمه شده در اثر حادثه نسبت به پرداخت غرامت بر اساس سرمایه های مندرج طبق پیوست شماره یک بیمه نامه عمر و تامین آتیه اقدام نماید .

ماده 1- حادثه :
حادثه عبارت است از هر واقعه ناگهانی ناشی از یک عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه شده بروز کرده و منجر به جرح ، نقص عضو ، از کار افتادگی و یا فوت بیمه شده گردد .

ماده 2- نقص عضو و از کار افتادگی دائم و قطعی :
نقص عضو یا از کار افتادگی دائم و قطعی عبارت است از قطع ، تغییر شکل و یا از دست دادن توانایی انجام کار عضوی از اعضای بدن که ناشی از حادثه بوده و وضعیت دائم و قطعی داشته باشد .

ماده 3- هزینه پزشکی :
هزینه پزشکی عبارت است از هزینه هایی که در صورت تحقق خطرات ، بیمه شده مستقیما در مقابل دریافت خدمات درمانی متحمل می گردد .

ماده 4- خطرات بیمه شده :
تامین بیمه گر با رعایت استثنائات و محدودیت های مندرج در الحاقیه شامل تحقق خطر (حادثه) موضوع ماده 1 این الحاقیه می باشد . تحقق خطرات زیر نیز جزو تعهدات بیمه گر محسوب می گردد :
1-4- غرق شدن ، مسمومیت ، تاثیر گاز ، بخار و یا مواد خورنده مانند اسید .
2-4- ابتلا به هاری ، کزاز و سیاه زخم .
3-4- دفاع مشروع بیمه شده .
4-4- اقدام به نجات اشخاص و اموال از خطر .

ماده 5- استثنائات :
موارد زیر تحت پوشش نخواهد بود :
1-5- خودکشی و یا اقدام به آن .
2-5- صدمات بدنی که بیمه شده عمدا موجب آن می شود .
3-5- مستی یا استعمال هرگونه مواد مخدر و یا داروهای محرک بدون تجویز پزشک .
4-5- ارتکاب بیمه شده به اعمال مجرمانه اعم از مباشرت ، مشارکت و یا معاونت در آن .
5-5- فوت بیمه شده به علت حادثه عمدی از طرف ذینفع (اعم از مباشرت ، مشارکت و یا معاونت) که در این صورت بیمه گر منحصرا متعهد به پرداخت سهم سایر افراد ذینفع در سرمایه بیمه خواهد شد .
6-5- هر نوع دیسک و یا فتق بیمه شده .
7-5- بیماری و ابتلا به جنون بیمه شده مگر آنکه ابتلا به جنون ناشی از تحقق خطر موضوع ماده 1 باشد .
8-5- پرش با چتر نجات به صورت سقوط آزاد .

ماده 6- متوقف شدن بیمه تکمیلی : 
پوشش های تکمیلی حادثه در موارد ذیل خود به خود فسخ شده و دیگر اعتباری نخواهد داشت :
1-6- درصورت فسخ و یا باز خرید بیمه نامه .
2-6- در صورت تعلیق و مخفف شدن بیمه نامه اصلی . 
3-6- برقراری مجدد پوشش های تکمیلی تابع بیمه نامه اصلی بیمه عمر و تامین آتیه خواهد بود .

ماده 7- خطراتی که فقط با موافقت کتبی بیمه گر و پرداخت حق بیمه اضافی قابل پوشش است :
1-7- شورش ، انقلاب ، بلوا ، اعتصاب ، قیام ، آشوب ، کودتا و اقدامات احتیاطی مقامات نظامی و انتظامی .
2-7- زمین لرزه ، آتش فشان .
3-7- ورزش های سوارکاری ، قایقرانی و هدایت موتور سیکلت دنده ای ، هدایت و یا سرنشینی هواپیمای آموزشی ، اکتشافی و غیر تجاری ، هدایت یا سرنشینی اتومبیل کورسی (مسابقه ای) ، هدایت و یا سرنشینی هلیکوپتر ، غواصی ، پرش با چتر (به جز سقوط آزاد) و هدایت کایت یا سایر وسایط نقلیه پرواز بدون موتور .

 

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد...
ما را در سایت بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاسارگاد pasargad1 بازدید : 288 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت: 20:45

 پوشش تکمیلی معافیت از پرداخت حق بیمه و پرداخت سرمایه بیمه از کارافتادگی به هر علت

بیمه پاسارگاد بنابر پرسشنامه و پیشنهاد تکمیل شده توسط بیمه گذار و بر اساس قانون و مقررات بیمه در ایران موافقت می نماید چنانچه بیمه شده به هر علت از کار افتاده کلی و دائم گردد و قادر به انجام هیچ گونه فعالیتی نباشد علاوه بر پرداخت سرمایه بیمه از کارافتادگی به هر علت ، از دریافت حق بیمه اصلی و پوشش های اضافی از تاریخ شروع تا خاتمه دوره از کار افتادگی صرف نظر نموده و بیمه نامه عمر و تامین آتیه را به اعتبار خود باقی نگهدارد .

ماده 1- تعریف :
از کار افتادگی کلی و دائمی عبارت است از ناتوانی کامل بیمه شده در انجام هر گونه شغل یا فعالیت در اثر بیماری و یا حادثه از قبیل فقدان دید از دو چشم ، قطع یا از کار افتادگی کامل و دائمی دو بازو ، دو دست ، دو ساق پا یا دو پا ، فقدان یک بازو یا یک دست و یا یک ساق پا و یا امراض دماغی غیر قابل علاج که باعث اختلال کلی مشاعر شوند . پرداخت سرمایه و معافیت از پرداخت حق بیمه شامل از کار افتادگی هایی می گردد که پس از شروع پوشش بیمه و قبل از سن 60 سالگی شروع گردیده و منطبق با تعاریف فوق باشد ، مشروط بر اینکه :
1-1- ناتوانی کامل بیمه شده حداقل شش ماه بلاانقطاع ادامه یابد و مراتب از طرف پزشک معتمد بیمه گر تایید شود .
2-1- شروع بیماری منشا ناتوانی یک سال پس از تاریخ این الحاقیه باشد و یا ناتوانی در اثر حوادث مشمول بیمه بعد از شروع این الحاقیه باشد .

ماده 2- استثنائات : 
موارد زیر تحت پوشش نخواهد بود :
1-2- جرح یا صدمه که به طور عمدی توسط بیمه شده به خود یا توسط ذینفع به بیمه شده وارد شده باشد .
2-2- صدمه ، جرح یا بیماری که منجر به از کار افتادگی کلی و دائمی گردد و ناشی از خدمت در نیروهای مسلح یا اشتغال در هر گونه سازمان تدافعی غیر نظامی باشد ، مشروط بر اینکه این از کار افتادگی در جنگ یا در عملیات شبه جنگی یا برقراری نظم عمومی اتفاق افتد .
3-2- در صورتی که سن بیمه شده در شروع از کار افتادگی کلی و دائمی بیش از 60 سال باشد ، در چنین صورتی حق بیمه پرداختی بیمه شده بابت مدت مازاد 60 سالگی در صورت دریافت ، برگشت داده می شود .
4-2- صدمه و یا جرح ناشی از مسافرت هوایی به جز در مواردی که بیمه شده به عنوان مسافر عادی در خطوط تجاری مسافرت نماید .
5-2- از دست دادن صلاحیت پرواز به علت حادثه یا بیماری در صورتی که شغل بیمه شده خلبانی باشد .
6-2- صدمه بدنی یا اختلالات روانی که قبل از صدور بیمه نامه به شخص وارد شده باشد .

ماده 3- متوقف شدن بیمه تکمیلی :
پوشش تکمیلی از کار افتادگی در موارد ذیل خود به خود فسخ شده و دیگر اعتباری نخواهد داشت :
1-3- در صورت فسخ و یا بازخرید بیمه نامه .
2-3- در صورت تعلیق و مخفف شدن بیمه نامه اصلی .
3-3- برقراری مجدد پوشش های تکمیلی تابع بیمه نامه اصلی بیمه عمر و تامین آتیه خواهد بود .

ماده 4- وظایف بیمه گذار :
1-4- حداکثر ظرف مدت 30 روز از تاریخ شروع از کار افتادگی کتبا و تا زمانی که بیمه شده در قید حیات است مراتب را به بیمه گر اعلام دارد .
2-4- درصورت تایید از کار افتادگی از طرف بیمه گر ، مدارک مورد تقاضای بیمه گر مبنی بر ادامه از کار افتادگی خود را در صورت مطالبه بیمه گر در اختیار وی قرار دهد . چنانچه این از کار افتادگی با رعایت دوران انتظار برای مدت دو سال تمام ادامه داشته باشد . پس از آن بیمه گر فقط یک بار در هر سال این مدارک را مطالبه خواهد نمود و درصورتی که بیمه شده قادر به ارائه مدارک مزبور نشود یا اینکه بیمه شده قادر به ادامه کار و تحصیل درآمد گردد ، کلیه اقساط بعدی حق بیمه طبق شرایط بیمه نامه توسط بیمه گذار باید پرداخت گردد .

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد...
ما را در سایت بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاسارگاد pasargad1 بازدید : 265 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت: 20:44

 تعاریف :

بیمه گر : شرکت بیمه پاسارگاد می باشد .
بیمه گذار : شخص حقیقی یا حقوقی است که قرارداد بیمه را با بیمه گر منعقد و پرداخت حق بیمه را به ترتیب مندرج در بیمه نامه تعهد می کند .
بیمه شده : شخص حقیقی است که فوت و یا حیات او موضوع قرارداد بیمه و سن و وضع مزاجی و سلامتی او پایه محاسبه حق بیمه است .
استفاده کننده : شخص حقیقی یا حقوقی است که بیمه گذار ، قرارداد بیمه را به نفع او منعقد ساخته است .
موضوع بیمه : یکی از انواع بیمه های عمر است که در شرایط خصوصی بیمه نامه ذکر شده است .

ماده 1- حقوق ناشی از قرارداد :
این قرارداد شرکت بیمه پاسارگاد و بیمه گذار بر اساس اظهارات کتبی بیمه گذار و بیمه شده در برگ پیشنهاد بیمه و پیوست های احتمالی که جزء لاینفک بیمه نامه می باشد و این شرایط عمومی تنطیم گردیده و مورد توافق طرفین می باشد . گزارش پزشکان معاینه کننده و مدارک ضمیمه این گزارشات نیز بر اساس این قرارداد می باشد . در صورتی که بیمه شده و بیمه گذار شخص واحدی نباشد ، رضایت کتبی بیمه شده و هم چنین در مورد بیمه شده ای که اهلیت قانونی نداشته باشد ، موافقت ولی یا قیم او ضروری است . در غیر این صورت بیمه نامه باطل است .

ماده 2- اعتبار قرارداد بیمه و لازم الاجرا بودن مندرجات آن :
1-2- هرگاه در مورد سوابق روحی و جسمی بیمه شده که به وسیله معاینه پزشکی قابل تشخیص نیست و پزشک ناچار باشد به اظهارات بیمه شده اکتفا نماید ، معلوم شود که بیمه شده از اظهار مطالبی به طور غیر عمد خودداری نموده و یا اظهارات نامبرده در این گونه موارد به صورت غیرعمد مطابق با واقعیت نبوده و این امر موضوع خطر را تغییر داده و یا از اهمیت آن در نظر بیمه گر کاسته باشد ، بیمه گر حق و اختیار دارد :
1-1-2- در صورت اثبات اظهارات خلاف واقع قبل از وقوع خطر ، قرارداد بیمه را فسخ و یا این که در صورت تمایل بیمه گذار به پرداخت حق بیمه اضافی ، آن را ادامه دهد . در صورت فسخ قرارداد ، حق بیمه دریافتنی بابت خطر فوت برای مدت زمان بین تاریخ شروع تا هنگام فسخ قرارداد به بیمه گر تعلق می گیرد و مازاد آن به علاوه ذخیره ریاضی به بیمه گذار مسترد خواهد شد .
2-1-2- در صورت اثبات اظهارات خلاف و یا کتمان حقایق پس از وقوع خطر موضوع بیمه ، تعهد بیمه گر به نسبت حق بیمه پرداختی و حق بیمه ای که بایستی در صورت اظهار خطر به صورت کامل و واقع پرداخت شده باشد ، کاهش می یابد .
3-1-2- چنانچه موارد خلاف اظهار شده از جانب بیمه گذار و یا بیمه شده از مواردی باشد که در صورت علم و اطلاع بیمه گر به آن از عقد قرارداد خودداری می نمود ، قرارداد باطل و نود درصد از حق بیمه هایی که از بیمه گذار دریافت گردیده به او مسترد خواهد شد .
2-2- چنانچه اظهارات خلاف واقع و یا کتمان حقایق از طرف بیمه گذار و یا بیمه شده عمدی باشد ، بیمه نامه باطل و حق بیمه پرداخت شده قابل استرداد نخواهد بود .
3-2- آثار قانونی ناشی از قرارداد ، منوط به امضای آن از جانب بیمه گر و پرداخت اولین قسط حق بیمه از سوی بیمه گذار می باشد ، مشروط بر این که تغییری در وضعیت سلامت بیمه شده به وجود نیامده باشد .
4-2- حدود مسئولیت و تعهدات طرفین و همچنین نحوه استفاده از مزایای قرارداد تعیین و تعریف شده است . هر گونه تغییر در شرایط قراردادی به موجب اوراق الحاقی بوده و الحاقی صادره جزء لاینفک قرارداد بیمه تلقی خواهد شد .
5-2- چنانچه مطالب مندرج در قرارداد بیمه یا الحاقی های آن مورد موافقت بیمه گذار نباشد ، بیمه گذار اختیار دارد حداکثر ظرف مدت سه هفته از تاریخ صدور ، تقاضای اصلاح آن را بنماید . بدیهی است پس از انقضای مدت مذکور مطالب مندرج در قرارداد مورد قبول بیمه گذار خواهد شد .
6-2- در صورتی که شرایط جدیدی توسط بیمه گر به نفع بیمه گذاران وضع شود و بیمه گذاری تقاضای استفاده از آن شرایط را بنماید ، بیمه گر در صورت موافقت با تقاضای آن بیمه گذار ، با صدور الحاقی ، حق استفاده از آن شرایط را به بیمه گذار می دهد .
7-2- در صورتی که بیمه گذار ظرف مدت 30 روز پس از صدور بیمه نامه نسبت به فسخ بیمه نامه اقدام نماید ، بیمه نامه فسخ ، و کلیه هزینه های معاینات و آزمایش های پزشکی به عهده وی خواهد بود .
8-2- این قرارداد چز در مورد اثبات تقبل موضوع بند (1-2) ماده 2 برای طرفین لازم الاجراء است .

ماده 3- پرداخت حق بیمه :
1-3- حق بیمه به اقساط سالانه در اول هر سال بیمه ای باید پرداخت گردد .
2-3- حق بیمه سالانه بنا به تقاضای بیمه گذار ممکن است به اقساط شش ماهه ، سه ماهه و ماهانه تقسیط شود .
3-3- در صورت فوت بیمه شده در اثناء یکی از سال های بیمه ای ، اگر حق بیمه آن سال تماما پرداخت نشده باشد بیمه گر باقیمانده حق بیمه آن سال را از سرمایه بیمه قابل پرداخت به استفاده کننده از بیمه نامه کسر خواهد کرد .
4-3- پرداخت حق بیمه در صورتی معتبر خواهد بود که به صندوق شرکت و یا شعب آن و در مقابل قبض رسمی شرکت انجام شده و یا به روش دیگری که بیمه گر تعیین کرده باشد صورت پذیرد .
5-3- اقساط حق بیمه در سررسید تعیین شده باید پرداخت گردد و حداکثر مهلت پرداخت هر قسط 30 روز از تاریخ سررسید آن قسط خواهد بود .
6-3- در صورت تأخیر بیش از 30 روز در پرداخت قسط حق بیمه ، یا قسمتی از آن به یکی از دو حالت زیر عمل خواهد شد :
1-6-3- بیمه نامه هایی که حق بیمه آن کمتر از 6 ماه تمام پرداخت شده باشد خود به خود بدون هیچ گونه تشریفاتی فسخ و حق بیمه پرداخت شده قابل استرداد نیست . 
2-6-3- بیمه نامه هایی که لااقل حق بیمه 6 ماه تمام آن پرداخت شده باشد به بیمه ای با سرمایه بیمه ای کمتر به نام مخفف تبدیل می گردند و حق بیمه دیگری بابت این بیمه دریافت نمی شود .

ماده 4- برقراری مجدد بیمه نامه :
1-4- بیمه گذار در طول مدت اصلی بیمه نامه در صورت رضایت بخش بودن وضع مزاجی بیمه شده می تواند تقاضای برقراری مجدد بیمه نامه فسخ و یا مخفف شده را با شرایط ذیل بنماید .
1-1-4- از سررسید اولین قسط حق بیمه تادیه نشده بیمه نامه مخفف شده بیش از سه سال نگذشته باشد .
2-1-4- از سررسید اولین قسط حق بیمه تادیه نشده بیمه نامه فسخ شده بیش از یکسال نگذشته باشد .
3-1-4- اقساط حق بیمه معوقه با در نظر گرفتن جریمه تاخیر پرداخت گردد . (جریمه تاخیر در پرداخت حق بیمه مازاد بر 30 روز به ازاء هر ماه و کسر ماه 5/1 درصد حق بیمه است .)
2-4- بیمه گر برای برقراری مجدد اعتبار بیمه نامه حق دارد که به هزینه بیمه گذار از بیمه شده معاینه پزشکی به عمل آورد .
تبصره : در صورتی که حق بیمه به صورت غیر مستقیم و به حساب بیمه پاسارگاد واریز گردد ، بیمه نامه با رعایت بند 1-4 و 2-4 معتبر خواهد بود .

ماده 5- حقوق بیمه گذار در مورد اندوخته بیمه نامه :
اندوخته ای که از این بیمه نامه نزد بیمه گر تشکیل می شود حقوقی برای بیمه گذار ایجاد می کند .
1-5- ارزش بازخرید : بیمه گذار از ابتدای ماه هفتم سال اول بیمه ای می تواند بیمه خود را به بیمه گر واگذار و ارزش بازخرید بیمه نامه را بر طبق محاسبه بیمه گر ، از او دریافت کند .
2-5- دریافت وام : بیمه گذار می تواند از محل اندوخته بیمه نامه خود ، از بیمه گر وام دریافت کند . در این صورت تعهد بیمه گر تا میزان مبلغ وامی که به بیمه گذار داده ، یا تا میزان باقیمانده وام اگر بi طور اقساطی بازپرداخت شود ، به اضافه سود مربوط به آن ها کاهش می یابد .

ماده 6- انتقال قرارداد بیمه :
1-6- بیمه گذار با جلب موافقت بیمه گر و شخص بیمه شده ، اگر غیر از بیمه گذار باشد ، می تواند قرارداد بیمه خود را به هر یک از وسایل قانونی به دیگری انتقال دهد . در صورتی که بیمه گذار بیمه خود را به دیگری منتقل کند یا فوت شود و بیمه اش به ورثه اش منتقل گردد ، اگر کسی که بیمه به او انتقال داده شده یا ورثه بیمه گذار متوفی کلیه تعهداتی را که بیمه گذار اصلی بابت آن بیمه در مقابل بیمه گر داشته مانند بیمه گذار اصلی اجرا نمایند ، بیمه به نفع انتقال گیرندگان به اعتبار خود باقی خواهد ماند و انتقال گیرندگان ، بر طبق شرایط عمومی بیمه زندگی ، حق فسخ قرارداد بیمه را هم خواهند داشت .
2-6- انتقال دهنده مسئول پرداخت کلیه اقساط حق بیمه تا تاریخ انتقال است .
3-6- اگر انتقال گیرندگان ، اعم از ورثه یا دیگران متعدد باشند ، هریک از آنان بطور تضامنی مسئول پرداخت هر قسط سررسید می باشد به طوری که اگر یکی از آنان سهم خود را از قسط حق بیمه سررسید شده پرداخت نکند ، هیچ یک از انتقال گیرندگان حق استفاده از مزایای قرارداد بیمه انتقال یافته را نخواهد داشت .

ماده 7- خطرات متمم :
سه خطر مشروط زیر قابل الحاق به هرگونه بیمه زندگی می باشند که وجه آنها در صورت فوت شخص بیمه شده در خلال مدت بیمه یا در انتهای آن مدت باید پرداخت شود ، مگر آنکه در شرایط خصوصی بیمه عمر از شمول بیمه استثناء شده باشند .
1-7- خطر مسافرت هوائی : اگر بیمه شده به عنوان مسافر عادی به وسیله هواپیمای مسافری یا ارباس در خطوط حمل و نقل تجاری مجاز مسافرت کند بدون پرداخت حق بیمه اضافی و بدون احتیاج به دادن اطلاع قبلی به بیمه گر تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرد . فوت ناشی از مسابقه سرعت و پروازهای اکتشافی و آکروباسی و هر نوع تمرین پرواز هوائی بیمه نمی شود و در صورت وقوع فوت در اینگونه پروازها تنها وجه اندوخته تا روز وقوع حادثه توسط بیمه گر پرداخت خواهد شد .
2-7- خطر جنگ : در صورتی که بیمه شده در نتیجه عملیات تعرضی و تدافعی و یا هر نوع حادثه دیگری که جنبه نظامی در مقابل نیروی مهاجم داشته باشد فوت نماید ، بیمه گر فقط اندوخته ریاضی بیمه را تا روز حادثه خواهد پرداخت . چنانچه بیمه شده به عنوان نظامی و یا تشکیلات نظامی تحت هر عنوان به جنگ فرستاده شود ، بیمه نامه از تاریخ تجهیز بیمه شده به بیمه معلق تبدیل می شود حتی اگر بیمه گر در اثر عدم اطلاع از وضع بیمه شده به دریافت حق بیمه ادامه داده باشد . در این صورت چنانچه به هر علتی خطری پیش آید ، بیمه گر فقط اندوخته ریاضی سرمایه بیمه را تا روز تعلیق خواهد پرداخت و حق بیمه های اضافی دریافتی احتمالی از تاریخ تعلیق مسترد خواهد شد . بیمه نامه معلق شش ماه پس از ختم عملیات جنگی و یا برگشت بیمه شده به حال عادی و با در نظر گرفتن شرایط ماده 4 این قرارداد به حال اولیه اعاده داده خواهد شد.
3-7- عملیات پلیسی ، عملیات نظامی محسوب خواهد شد .

ماده 8- خطراتی که جبران نمی شود :
1-8- در صورتی که بیمه شده خودکشی کند و یا در اثر سعی در خودکشی فوت نماید بر اساس شرایط زیر عمل می گردد :
1-1-8- هرگاه دو سال تمام از مدت بیمه نگذشته باشد فقط اندوخته بیمه نامه که از طرف بیمه گر تعیین می شود به استفاده کننده پرداخت خواهد شد .
2-1-8- هرگاه دو سال تمام از مدت بیمه گذشته باشد تمام سرمایه بیمه پرداخت خواهد شد .
2-8- در صورتی که استفاده کننده یا یکی از استفاده کنندگان یا بیمه گذار سبب مرگ بیمه شده باشند در این صورت فقط سهم سایر استفاده کنندگان و در صورت عدم وجود استفاده کننده دیگر به وراث قانونی بیمه شده پرداخت خواهد شد .

ماده 9- اختیار بیمه گذار در تغییر استفاده کننده :
1-9- بیمه گذار می تواند استفاده کننده از منافع بیمه زندگی را که در اختیار دارد با اخذ موافقت کتبی بیمه شده تغییر دهد مگر اینکه بیمه نامه را به دیگری انتقال داده و سند بیمه نامه را هم به منتقل الیه تسلیم کرده باشد .
2-9- بیمه گذار موظف است مراتب را کتباً با اعلام نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه هر یک از استفاده کنندگان جدید به بیمه گر اطلاع دهد .

ماده 10- تاریخ امکان استفاده از سرمایه بیمه :
1-10- امکان قانونی استفاده از سرمایه بیمه از تاریخ فوت بیمه شده یا از تاریخ پایان مدت بیمه شروع می شود ولی اگر بیمه گذار یا استفاده کننده معین شده از طرف او از بابت بیمه نامه مربوط از بیمه گر وجهی دریافت کرده یا معامله ای نموده باشد ، تعهدات بیمه گر به میزان موجهی که قبلاً پرداخت کرده تقلیل خواهد یافت .
2-10- سرمایه بیمه در صورتی که بر اثر فوت بیمه شده قابل پرداخت گردد ، متعلق به ورثه قانونی بیمه شده است مگر آنکه در بیمه نامه یا الحاقیه های آن استفاده کننده دیگری معین شده باشد که در آن صورت سرمایه بیمه به استفاده کننده معین شده تعلق می گیرد .

ماده 11- مدارک لازم برای پرداخت سرمایه بیمه :
سرمایه بیمه شده در مقابل رسیدی که دارای امضاء مصدق باشد و پس از دریافت اسناد و مدارک مشروحه ذیل به استفاده کننده پرداخت خواهد شد .
1-11- بیمه نامه و اوراق الحاقی ضمیمه آن
2-11- قبض رسید حق بیمه های پرداخت شده
3-11- در صورتی که پرداخت سرمایه در صورت حیات بیمه شده باشد رونوشت کامل مصدق شناسنامه باید ارائه گردد .
4-11- در صورتی که پرداخت سرمایه بعد از فوت بیمه شده باشد باید کتباً با ذکر علت فوت در اولیت فرصت منتهی تا یک ماه (مگر در موارد غیر عادی) مراتب از طرف استفاده کننده یا بیمه گذار به اطلاع بیمه گر برسد به علاوه مدارک ذیل را برای رسیدگی در اختیار بیمه گر قرار دهند : گواهی رسمی فوت - گواهی مشروح آخرین پزشک معالج که در آن علت بیماری و شروع و سیر آن ذکر شده باشد و در صورتی که معالجه به عمل نیامده باشد ، مدارک مثبته حاکی از بیماری و علل فوت و اوضاع و احوالی که فوت در آن اتفاق افتاده باشد تهیه و ارائه گردد - گواهی انحصار وراثت در صورتی که استفاده کنندگان در بیمه نامه و اوراق الحاقی مشخص نشده باشند - بیمه گر حق دارد اطلاعات و مدارک تکمیلی در این زمینه مطالبه یا خود تهیه کند - در صورتی که اشتباهی در تاریخ تولد بیمه شده در موقع انعقاد قرارداد بیمه رخ داده باشد حق بیمه های اشتباهی مسترد و یا از سرمایه کسر خواهد شد - بیمه گر پس از دریافت اسناد و مدارک مزبور و اطمینان از صحت آنها حداکثر ظرف یک ماه تعهدات خود را انجام خواهد داد .

ماده 12- مفقود شدن بیمه نامه یا قبوض رسید حق بیمه :
در صورت مفقود شدن بیمه نامه یا قبوض رسید حق بیمه ، بیمه گذار باید هر چه زودتر مراتب را کتباً به بیمه گر اطلاع دهد تا بیمه گر پس از اطمینان یافتن از فقدان آنها المثنای آنها را صادر کرده و در اختیار بیمه گذار بگذارد .

ماده 13- نشانی قانونی محل اقامت بیمه گذار در ایران :
1-13- نشانی بیمه گذار به ترتیبی که در پیشنهاد بیمه زندگی نوشته و امضاء کرده است ، نشانی قانونی او محسوب شده و مکاتبات بیمه گر به همان نشانی ارسال خواهد شد .
2-13- در صورتی که بیمه گذار محل اقامت خود را تغییر دهد موظف است که نشانی محل اقامت جدید خود را کتباً به اطلاع بیمه گر برساند .
3-13- هرگاه بیمه گذار خارج از ایران اقامت نماید باید یک نفر مقیم ایران را به بیمه گر معرفی کند که در کارهای مربوط به بیمه عمر نماینده او باشد و بیمه گر نامه های مربوط را به عنوان و نشانی نام برده ارسال نماید .
4-13- در صورت عدم توجه بیمه گذار به رعایت این مقررات ، مکاتبات بیمه گر به آخرین نشانی بیمه گذار در ایران که به بیمه گر اطلاع داده شده معتبر تلقی خواهد شد .
5-13- بیمه گذار و نماینده او در ایران باید در کلیه مکاتبات خود به عنوان شرکت بیمه پاسارگاد در تهران یا شعب آن در شهرستان ها شماره بیمه نامه عمر خود را که درباره آن مکاتبه کرده اند در نامه خود قید کنند .

ماده 14- دادگاه های صالحه :
این بیمه نامه بر اساس قانون بیمه و مقررات مربوط به آن تنظیم شده است و در مورد تمام دعاوی که علیه بیمه گر راجع به اجرای آن ممکن است اقامه شود صریحاً تعهد و موافقت می شود که به محاکم صالحه ایران ارجاع خواهد گردید .

ماده 15- مدت مرور زمان :
مدت مرور زمان دعاوی ناشی از بیمه نامه دو سال از تاریخ حادثه منشاء دعوی است .

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد...
ما را در سایت بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاسارگاد pasargad1 بازدید : 279 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت: 20:36

 به جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با نحوه محاسبه حق بیمه عمر و میزان ارزش بازخرید بیمه نامه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد ، در زیر به تعدادی از جداول استعلام برای نمونه اشاره شده است . پیش فرض در جداول زیر به این صورت است که مبالغ به صورت سالیانه پرداخت خواهد شد و هر ساله بیست و پنج درصد افزایش می یابد . همچنین بیمه گذار در سن هجده سالگی تقاضای بیمه عمر نموده و هیچ گونه پوشش های اضافی را درخواست نکرده است . شایان ذکر است مبالغ درج شده در جدول زیر با پیش بینی سود هحده درصد می باشد .


اقساط ماهیانه اندوخته 10 ساله اندوخته 20 ساله اندوخته 30 ساله
بیست هزار تومان 15،734،902 تومان 230،559،619 تومان 2،586،972،695 تومان
سی هزار تومان 23،616،621 تومان 346،175،077 تومان 3،884،851،874 تومان
چهل هزار تومان 31،545،657 تومان 462،761،076 تومان 5،194،575،941 تومان
پنجاه هزار تومان 39،427،376 تومان 578،413،693 تومان 6،493،011،504 تومان
شصت هزار تومان 47،284،927 تومان 693،642،217 تومان 7،786،417،601 تومان
هفتاد هزار تومان 55،166،646 تومان 809،286،628 تومان 9،084،734،970 تومان
هشتاد هزار تومان 63،095،682 تومان 925،886،969 تومان 10،394،691،172 تومان
نود هزار تومان 70،977،402 تومان 1،041،546،750 تومان 11،693،334،034 تومان
صد هزار تومان 78،864،028 تومان 1،157،319،678 تومان 12،993،145،511 تومان



با توجه به اینکه هر فرد با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی متفاوت قطعا استعلام منحصر به فرد خود را خواهد داشت ، موکدا توصیه می گردد که قبل از تصمیم گیری برای تهیه بیمه عمر حتما استعلام مناسب خود را مشاهده فرمایید . بر همین اساس ، چنانچه تمایل به دریافت استعلام متناسب با شرایط خود را دارید و یا اگر ، جداول بالا پاسخگوی تمامی نیازهای شما نبوده است ، لطفا جهت دریافت استعلام مناسب با شرایط خود فرم زیر را تکمیل نمایید . استعلام متناسب با نیازهای شما در اسرع وقت به آدرس پست الکترونیکی یا شماره نمابر شما ارسال می گردد .

 

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد...
ما را در سایت بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاسارگاد pasargad1 بازدید : 355 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت: 20:37

 

 اعطای وام در هر لحظه که بخواهید بدون نیاز به ضامن

 

اندوخته پس اندازی شما در بیمه عمر و پس انداز ، با پرداخت حق بیمه شكل گرفته و دارائی بیمه نامه شما محسوب می شود . شما می توانید در مواقع ضروری تا 90 درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه نامه خود وام دریافت كنید . این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید . نکته خیلی مثبت این وام این است که هنگامی که شما وام دریافت می کنید پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت . پرداخت وام در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه تشریفات تا میزان 90% ارزش بازخرید بیمه نامه می باشد . همچنین نرخ تسهیلات وام نیز 4% بیشتر از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود .

 

افزایش تضمین شده سرمایه بیمه عمر
با طرح بیمه عمر و آتیه پاسارگاد نگرانی های شما نسبت به نرخ سود و بهره بانک ها و نوسانات بازار سهام برطرف خواهد شد . حداقل میزان سود سالانه تا پنج سال اول بیمه نامه 18% و پس از آن 15% بوده و بیمه پاسارگاد با توجه به توان سرمایه گذاری بالای گروه مالی پاسارگاد ، وجوه حاصل از اندوخته های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه گذاران خود را سرمایه گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود ، سالانه 90% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه خود تقسیم ، و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید .

 

تامین خاطر و آرامش خیال
همگی ما تصویری از آینده را تجسم می نماییم که در آن رفاه و امنیت مالی خانواده خویش که خواسته قلبی برای همه ماست ، درخشش می نماید . آنجه ما را در رسیدن به این هدف نائل می نماید ، حاصل دسترنج و تلاش ماست در طول سالیانی که پیش رو داریم . اگر این سالیان و آنچه حاصل گذر زمان است آن قدر که ما انتظار داریم به درازا نیانجامد جبران آن با چه کسی است؟ بیمه عمر مناسب ، تصویری را که ما از آینده تجسم می نماییم جاودانه می نماید . آسودگی و آرامش خاطر از رفاه و تامین خانواده ما حداقل حاصل آن است که خود به تنهایی از ارزش والایی برخوردار است .

 

پوشش بیماری های خاص
هنگامی که شما احتیاج به درمان پزشکی دارید از پوشش بیمه ای این بیمه نامه می توانید استفاده نمایید . در این بیمه نامه بیمه شده خود را در مقابل هزینه های سنگین بیماری های خاص بیمه می کند و بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می تواند از سرمایه بیمه بیماری های خاص بیمه عمر بهره مند شود . همچنین سایر پوشش های بیمه ای نیز کماکان ادامه خواهد یافت . پوشش تکمیلی ابتلا به بیماری های خاص نیز حداکثر به میزان 30 درصد سرمایه بیمه عمر تا سقف 25 میلیون تومان به ازای هر بیماری خواهد بود . بیماری های تحت پوشش : سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی عروق قلب ، پیوند اعضای اصلی بدن ، سرطان
در بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد برای هر بیماری سقف 25 میلیون تومان و جمعا 125 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و با استفاده از یک پوشش ، امکان استفاده از پوشش های دیگر در همان سال یا سالهای بعد نیز وجود دارد که یکی از بزرگترین مزایای این بیمه نامه می باشد .

 

معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از كار افتادگی
هر بیمه گذاری كه پرداخت حق بیمه را به عهده دارد ، در صورت از كار افتادگی بیمه شده ، از پرداخت ادامه حق بیمه ها معاف می شود . این امر به ادامه پوشش خدشه ای وارد نمی كند و سایر شرایط بیمه نامه ادامه دارد . این پوشش به شما این امنیت و آرامش را می دهد که تمامی حق بیمه را بیمه گر پرداخت می کند و در انتهای قرارداد نیز ، تمامی اندوخته ریاضی به وی پرداخت می گردد .

 

پوشش فوت به هر علت
این مورد تنها پوشش اجباری بیمه های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد است که طی آن بیمه شده تعیین می کند که در صورت فوت ، علاوه بر اندوخته ریاضی شکل گرفته ، مبلغی برابر با 60 تا 300 برابر خق بیمه ماهیانه به استفاده کنندگان و ذی نفعان پرداخت گردد . به عنوان مثال فردی که ماهانه با پرداخت 50 هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند ، طبق این فرمول به خانواده بیمه شده پس از فوت وی طبق فرمول روبرو غرامت پراخت می شود : مبلغ حق بیمه ماهانه ضرب در عدد 300 = پانزده میلیون تومان . همچنین از لحظه شروع قرارداد بیمه شده تحت پوشش بیمه فوت به هر علت قرار می گیرد . همچنین در زمان فوت بیمه شده علاوه بر سرمایه فوت ، سرمایه تشکیل یافته از محل حق بیمه در زمان فوت (اندوخته ریاضی) نیز به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد .

 

پوشش فوت در اثر حادثه
در صورتی که فوت بر اثر حادثه باشد ، 1200 برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + اندوخته ریاضی ذخیره شده ، به ذینفع قرارداد پرداخت می گردد . به عنوان مثال فردی که ماهانه با پرداخت 50 هزار تومان حق بیمه خود را بیمه می کند ، اگر بر اثر حادثه فوت کند ، طبق این فرمول به خانواده بیمه گذار غرامت پراخت می شود : مبلغ حق بیمه ماهانه ضرب در عدد 1200 = شصت میلیون تومان + اندوخته ریاضی بیمه شده تا لحظه وقوع حادثه ، که از لحظه شروع قرارداد فرد تحت پوشش بیمه فوت بر اثر حادثه قرار می گیرد . همچنین چنانچه بیمه شده در طول مدت قرارداد در اثر حادثه فوت نماید ، علاوه بر سرمایه بیمه عمر ، سرمایه بیمه حادثه ، و نیز سرمایه تشکیل یافته از محل بیمه (اندوخته ریاضی) نیز به استفاده کنندگان از قرارداد پرداخت می گردد .

 

معافیت مالیاتی
سرمایه پرداختی در بیمه عمر و تامین آتیه به هر میزان كه باشد ، از مالیات معاف است و در صورت فوت بیمه شده نیز ، مشمول مالیات بر ارث نخواهد بود . سرمایه بیمه عمر و تامین آتیه ، سرمایه بیمه حادثه ، و سرمایه بیمه بیماری های خاص ، به هر میزان از معافیت مالیاتی برخوردار است و مبالغ پرداختی به بیمه گذار و استفاده کنندگان ، تابع قانون ارث نمی باشد .

 

 

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد...
ما را در سایت بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاسارگاد pasargad1 بازدید : 333 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت: 20:38

چرا شما به بیمه عمر نیاز دارید؟
بیمه عمر بر خلاف آنچه در ذهن تداعی می کند ، بیمه زندگی است . زندگی شیرین است و پر از خوبی ها و دوست داشتنی ها ، ولی جاودانه نیست . فلسفه حیات و مفهوم واقعی زندگی ، بودن و نبودن ، شادی و غم ، خوشی و ناخوشی ، پیوستن و گسستن است .
انسان عاقبت اندیش باید در روزهای خوش زندگی به فكر روزهای سخت آینده باشد . بیمه عمر پس اندازی است كه بهترین مزایا را برای شما فراهم می آورد . شما در هر سن و سالی كه هستید و به هر شغلی مشغول می باشید ، ضرورت ایجاب می نماید كه در مورد بیمه عمر اطلاعات لازم را داشته باشید و به موقع یكی از انواع آن را به عنوان تامین برای خود و خانواده انتخاب نمائید . شما هر قدر در این مورد بیشتر بدانید زندگی آینده خود و اعضای خانواده را بهتر و روشن تر می توانید ترسیم كنید زیرا بیمه عمر بیمه زندگی است .

بیمه عمر و تامین آتیه چیست؟
طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تامین آتیه که بر اساس مدل شناخته شده جهانی Flexible universal life طراحی گردیده و در سراسر جهان یکی از پر طرفدارترین بیمه های عمر می باشد ، با در نظر گرفتن نرخ تورم و سود سرمایه گذاری و ویژگی های مربوط به خنثی کردن اثر تورم و محاسبه سود صندوق سرمایه گذاری به شکل مرکب ، مناسب ترین گزینه برای کسانی است که با نگرش درست نگران آینده خود و خانواده خود هستند . بطور کلی این بیمه نامه چهار محور پس انداز ، عمر و حوادث و از کار افتادگی و وام و مزایای خاص را تحت پوشش قرار می دهد : (الف) بیمه گذار می تواند با صرفه جویی اندک در مخارج روزانه و پس انداز آن نزد شرکت سهامی بیمه پاسارگاد از سود تضمینی و سود حاصل از تشکیل منافع استفاده نماید . (ب) در صورت فوت طبیعی حتی پس از پرداخت یک قسط استفاده کنندگان کل سرمایه انتخابی را دریافت و در صورت فوت در اثر حادثه چهار برابر سرمایه انتخابی به بازمانده یا استفاده کننده پرداخت خواهد شد . (ج) در صورت از کار افتادگی دائم ، بیمه گذار از پرداخت اقساط معاف و در پایان کل سرمایه را دریافت خواهد نمود . همچنین به بیمه شده تا سقف 40 میلیون تومان غرامت از کار افتادگی پرداخت می گردد . (د) پس از یک سال بیمه گذار می تواند از محل ذخیره ریاضی تا نود درصد ارزش ذخیره رباضی وام دریافت نماید .

نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چگونه است؟
شما می توانید از درآمد ماهیانه خود بخشی که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید را به بیمه عمر و تامین آتیه اختصاص دهید و اطمینان داشته باشید که این پس انداز به طور منظم و سیستماتیک برای شما سرمایه گذاری می شود . مهم تر اینکه اگر حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت ، نقص عضو ، ازکار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیافتد ، بیمه پاسارگاد حامی شما خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند ، بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد .
بیمه پاسارگاد حق بیمه های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته های شما انباشته می نماید . این اندوخته ، طی سال های بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها ، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه های آینده شما خواهد بود . طرح بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد ، بیمه نامه ای با پس انداز و پوشش های بیمه ای می باشد . شما با توجه به شرایط مالی و اقتصادی خود تصمیم می گیرید در ماه به چه میزان پس انداز داشته باشید .

شرایط کلی بیمه نامه عمر و تامین آتیه
شما با هر شرایط اقتصادی می توانید از سرمایه گذاری در بیمه عمر و تامین آتیه برخوردار شوید . مبلغ اقساط این بیمه نامه از حداقل 20000 تومان در ماه آغاز می گردد و هیچ سقفی برای آن در نظر گرفته نشده است . از مهمترین ویژگی های بیمه نامه عمر و تامین آتیه قابل انعطاف بودن آن است كه شرایط آن ، با توجه به توان مالی شما قابل پرداخت است . شما می توانید حق بیمه های خود را در طول مدت بیمه افزایش یا كاهش دهید . محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و تمام افراد زیر 70 سال از بدو تولد می توانند تحت پوشش این نوع بیمه عمر باشند . نوزادان از آغاز تولد و بزرگسالان تا سن 65 سالگی (سن بیمه شده + مدت بیمه نامه نباید از 70 بیشتر شود) چرا که مدت بیمه نامه بین 5 تا 30 سال است .

مروری کلی بر مزایای بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد
تنظیم برنامه مالی خانواده و امکان انجام هزینه های بزرگ مانند تهیه مسکن ، اتومبیل ، جهیزیه و هزینه دانشگاه از محل پس اندازهای ماهانه ، ایجاد آمادگی مالی برای تامین هزینه های پیش بینی نشده ، منظور شدن حق بیمه پرداختی به حساب پس انداز بیمه گذار و تعلق سود مناسب به آن ، حفظ ارزش اقتصادی پس انداز در مقابل آثار ناشی از تورم ، بهره مندی از بیمه عمر و حادثه با پرداخت اولین قسط حق بیمه ، مشارکت در سود حاصل از مجموع عملیات بیمه های عمر و تشکیل سرمایه ، دریافت وام بر اساس ارزش بازخرید بیمه نامه ، قابل تبدیل بودن سرمایه بیمه به دریافت مستمری ، ادامه پوشش بیمه ای در صورت از کارافتادگی کلی بدون پرداخت حق بیمه و . . .

بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد...
ما را در سایت بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاسارگاد pasargad1 بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391 ساعت: 21:12